אבירם פלדמן בגרות ופסיכומטרי

מדוע לבחור בביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן להכשירך לבחינה הפסיכומטרית? 

להלן:  

שיטות הלימוד

הללו מבוססות על ניסיון עשיר בהוראה לבחינה הפסיכומטרית וכוללות, בין היתר, מערכי שיעור מיוחדים. הבנת הבחינה לעומקה, על שלל מרכיביה, היא אשר סייעה לנו לכתוב מערכי שיעור ייחודיים ומוצלחים.  

היקף שעות הלימוד

קורסי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן נלמדים בהיקף של 200 שעות לימוד אקדמיות.  

כמות המפגשים

קורסי ההכנה הנ"ל כוללים 30 מפגשי לימוד בני 5 שעות מלאות כל אחד דהיינו 150 שעות לימוד מלאות השקולות ל־200 שעות לימוד אקדמיות כנזכר לעיל.    

כמות התלמידים בקבוצה

אנו מתחייבים בפני תלמידינו, בהסכם התקשרות משפטי לכל דבר ועניין, ללמד עד 20 תלמידים בקבוצה, ולא לחרוג מכך. אנו מקיימים נוהג זה מאז שנת 2012 ונמשיך במלאכתנו זו גם בעתיד. בעינינו, גם המורה הטוב ביותר לא יוכל להפיק מתלמידיו תועלת מרבית אם מספר הלומדים בכיתתו יהיה גדול מ־ 20 ולכן אנו מתחייבים לכך בפני כל תלמיד הנרשם לקורס. כמות לומדים זו מאפשרת למורי ביה"ס להכיר כל תלמיד על בוריו בכל הנוגע להכשרתו לבחינה. 

איכות ההוראה

מורי ביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן התברכו ביכולת הוראה גבוהה אשר ממשיכה להשתבח עם השנים, כך מקורס לקורס. אנו עורכים מידי שבוע ישיבות צוות מקצועיות, מעין סיעור מוחות בין מורינו, שמטרתן להמשיך ולפתח שיטות לימוד נוספות ויעילות כדי לשפר עוד ועוד את הישגי תלמידינו. מורינו סבלניים מאד אל מול תלמידיהם ומלמדים מתוך אהבת אמת להוראה. מורינו בחרו בהוראה כמקצוע לחיים, ואף כדרך חיים, ובהתאם לכך הם מלמדים.   

"נקודת ההתחלה"

אנו נוהגים להתחיל ללמד (כך בכל הקורסים) את כלל נושאי הלימוד לקראת הבחינה מהבסיס, מעין התחלה "מנקודת האפס". הנחת העבודה שלנו היא פשוטה למדי, אנו מעוניינים ללמד את תלמידינו כל פרט ופרט, גם את הקטן ביותר, אשר עשוי לסייע להם להצליח בבחינה הפסיכומטרית. לפיכך, איננו מניחים הנחות בדבר ידע מוקדם עמו יגיע התלמיד אל היום הראשון בקורס ולכן בחרנו ללמד את תלמידינו גם את הפעולות הבסיסיות ביותר הנדרשות להצלחתם בבחינה הפסיכומטרית.    

ציוני תלמידינו

כשם שהאופה אינו יכול להעיד באובייקטיביות על טיב הבצק שלו ("אין הנחתום (נחתום = אופה) מעיד על עיסתו") כנראה שגם אנו לא נוכל להעיד באובייקטיביות על ציוני תלמידינו. בכל זאת, נוכל לומר כי הציונים של תלמידינו, בממוצע, באופן משמעותי גבוהים יותר מהציון הממוצע בישראל המתפרסם מעת לעת.

ניסיון המורים

מורי הפסיכומטרי בביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בעלי ניסיון רב בהוראה וניגשו למלאכתם זו לאחר שנים רבות בהן לימדו קודם לכן. 

סביבה לימודית, אווירה לימודית

אנו מקפידים על אווירה לימודית מצוינת בעת מפגשי הלימוד בקורס. אנו מעודדים שיתופי פעולה בין תלמידים ומוודאים שהדבר יעשה באופן מבוקר וחכם על מנת להפיק תועלת מרובה. בכל מפגש ניתנות שתי הפסקות בנות חמש עשרה דקות. בסניפי ביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן תוכלו, כך בכל עת במהלך כל מפגשי הקורס, לשתות שתייה חמה וכן שתייה קרה ולהתכבד בכיבוד קל. אנו רואים במתן שירות זה, אל תלמידי ביה"ס, הליך מכבד וראוי.     

גמישות בשעות הלימוד

קורסי הפסיכומטרי בביה"ס מוצעים בשעות הבוקר וכן בשעות הערב. על מנת לקבל מידע מדויק ורלוונטי יותר בדבר היצע הקורסים הללו אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.

חומרי הלימוד

אנו מקפידים "לחדש" את חומרי הלמידה המונהגים בקורסי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית לעתים קרובות ובהתאם לצורך. חומרי הלמידה שלנו כוללים ספרי לימוד רבים, מבדקים מעולים אשר "נוגעים" בכלל נושאי הבחינה בכל תחומי הדעת (מטלת הכתיבה, אנגלית, חשיבה מילולית וחשיבה כמותית), בחנים בכתב ובעל פה, סימולציות (מבחן השקול לחלוטין במבנה שלו למבנה הבחינה הפסיכומטרית), סיכומים רבים וחכמים ועוד. בתחילתו של כל קורס, כבר במפגש הראשון יוענק הסבר מקיף ומקצועי בדבר סוגיה זו מצד מורה קבוצתך.   

" .. יפה שעה אחת קודם .. " (הקדימו להירשם)

אנו נוהגים לתת לכל נרשם, כבר במעמד הרשמתו לקורס ההכנה לבחינה הפסיכומטרית, מטלות מקצועיות אותן אנו מכנים "מטלות מסוג הסרת חלודה". המטלות הללו נבנו בקפידה רבה והותאמו לצורכי התלמיד בהתאם ליעדיו, בהתאם לכישוריו ובהתאם לצרכיו. אנו רואים בכך פעולה נבונה, בפרט יעילה, אך איננו מחייבים את תלמידינו לנהוג כך. הרציונל פשוט למדי, צבירת ידע מוקדם יועיל ללא ספק למרבית התלמידים בעת לימוד הקורס ועשוי "לפנות" להם זמן יקר בעת לימוד הקורס. המטלות הללו עוסקות, במרבית המקרים, בארבעת חלקי הבחינה: מטלת הכתיבה (חיבור), אנגלית, חשיבה מילולית וחשיבה כמותית.  

מועדי קורסי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן

היצע קורסי הכנה לבחינה הפסיכומטרית בסניפי ביה"ס נקבע בהתאם למספר המועדים בכל שנה בה נערכת הבחינה בשפה העברית. לשון אחר, אנו מציעים בסניפינו את הקורסים הנ"ל לכל אחד מארבעת המועדים בשנה בה תיערך הבחינה בשפה העברית. 

יחס אישי מצד מורי ביה"ס

מורי ועובדי ביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן, כולם כאחד, עושים כל שביכולתם על מנת להעניק יחס אישי לכל תלמיד. מובן הוא כי לא נוכל להעניק את מלוא תשומת הלב לתלמיד זה או אחר אך נעיד בצניעות על עצמנו כי בוגרינו חשו כי רמת השירות בביה"ס גבוהה מאד וזו ניתנת מאיתנו לכלל תלמידינו, בפרט ברמה המקצועית. מורי הפסיכומטרי מקפידים להכיר היטב את נקודות החוזק ואת נקודות החולשה של תלמידיהם מה שמאפשר להם, כך מידי כל קורס, להעניק עצות אישיות לתלמידיהם.

תשלום באמצעות הפיקדון הצבאי 

בית ספר לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן קיבל הכרה ורישוי ממשרד החינוך ולכן ניתן לשלם עבור קורסי הפסיכומטרי באמצעות הפיקדון הצבאי. יש להגיע אלינו, לקבל ספח לבנק , להגיש אותו לבנק הפועלים או לבנק לאומי בצירוף תעודת שחרור ובסיום להחזיר לנו את הטופס החתום. תהליך מאוד מהיר ופשוט.

הסכם התקשרות 

כל נרשם לקורסי ההכנה לבחינה הפסיכומטרית בביה"ס לבגרות ולפסיכומטרי של אבירם פלדמן בגרות ופסיכומטרי יתבקש לחתום על הסכם התקשרות המסדיר את אופייה של ההתקשרות עמנו. ניתן לקבל עותק של הסכם זה בסניפי ביה"ס בכל עת. לכריתת ההסכם הנ"ל מטרות ברורות ופשוטות למדי, אלו באות להסדיר את עיקרי מרכיבי ההתקשרות בין שני הצדדים בכלל ולהטמיע רצינות באופייה של ההתקשרות בפרט. כל זאת בהתאם לחוק במדינת ישראל.

לקריאת ו/או להדפסת הסכם ההתקשרות לחץ כאן